REZYDENCI
Czy rezydent pomaga przy zakwaterowaniu?
Rezydenta nie będzie przy zakwaterowaniu. Podczas transferu do hotelu rezydent ogłosi termin spotkania informacyjnego w hotelu, podczas którego będzie można uzyskać od niego wszelkie niezbędne informacje.
Czy powinienem kontaktować się z rezydentem w przypadku problemów zdrowotnych?
W przypadku konieczności skorzystania z pomocy medycznej należy skontaktować się z Centrum Alarmowym.
Kontakt jest w języku polskim. Dostępny całodobowo, 7 dni w tygodniu.
Centrum Alarmowe
+ 48 58 309 11 00
help@euro-center.comSkontaktuje się z Państwem specjalista, który umówi wizytę u lekarza lub zapewni hospitalizację w zakontraktowanej placówce medycznej.
Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce - Ubezpieczenia
Rezydent nie posiada wykształcenia medycznego i nie jest kompetentny, aby ocenić Państwa problem zdrowotny i zaproponować właściwą procedurę leczenia.
Kiedy i gdzie mogę skontaktować się z rezydentem?
Zachęcamy do wzięcia udziału w spotkaniu powitalnym. Czas i miejsce wydarzenia znajdą Państwo na kopercie powitalnej, którą rezydent wręczy Państwu na lotnisku po przybyciu do miejsca docelowego. Na tym spotkaniu poznają Państwo informacje potrzebne do pobytu, a także wszelkie inne możliwości kontaktu z rezydentem w czasie wakacji.