• Rezydenta nie będzie przy zakwaterowaniu. Podczas transferu do hotelu rezydent ogłosi termin spotkania informacyjnego w hotelu, podczas którego będzie można uzyskać od niego wszelkie niezbędne informacje.

  • W przypadku konieczności skorzystania z pomocy medycznej należy skontaktować się z Centrum Alarmowym. 

    Kontakt jest w języku polskim. Dostępny całodobowo, 7 dni w tygodniu.

    Centrum Alarmowe
    + 48 58 309 11 00
    help@euro-center.com  

    Skontaktuje się z Państwem specjalista, który umówi wizytę u lekarza lub zapewni hospitalizację w zakontraktowanej placówce medycznej.

    Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce - Ubezpieczenia

    Rezydent nie posiada wykształcenia medycznego i nie jest kompetentny, aby ocenić Państwa problem zdrowotny i zaproponować właściwą procedurę leczenia.

  • Zachęcamy do wzięcia udziału w spotkaniu powitalnym. Czas i miejsce wydarzenia znajdą Państwo na kopercie powitalnej, którą rezydent wręczy Państwu na lotnisku po przybyciu do miejsca docelowego. Na tym spotkaniu poznają Państwo informacje potrzebne do pobytu, a także wszelkie inne możliwości kontaktu z rezydentem w czasie wakacji.

Czy nie znalazłeś tego, czego szukałeś?

  • Zapraszamy na nasz facebook, gdzie znajdziesz wiele odpowiedzi na swoje pytania.
  • Wypróbuj wyszukiwanie w nagłówku strony
  • Zadzwoń do nas na infolinię +48 22 257 0 800

Na wiele pytań odpowiemy także w naszym oddziale

Posiadamy około 250 oddziałów na terenie całej Republiki Czeskiej. Znajdź najbliższy przyjdź i odwiedź nas. Chętnie Ci pomożemy.