PŁATNOŚCI
Na jaki numer konta dokonać płatności?
Santander Bank Polska PL 81 1090 2398 0000 0001 5596 1514
W tytule przelewu proszę podać numer umowy (rezerwacji).
Jeśli dokonasz płatności bez tej informacji skontaktuj się z Działem Rozliczeń pod adresem e-mail: rozliczenia@sunfun.plCzy istnieje możliwość wystawienia faktury za wycieczkę?
Tak, chętnie wystawimy Państwu fakturę za imprezę tutystyczną.
Sposób zamówienia/otrzymania faktury
• Wszystkie zamówienia na faktury realizowane są drogą elektroniczną na adres email: faktury@sunfun.pl
• Zamówienie musi zawierać pełne, poprawne dane Klienta zgodne z danymi na rezerwacji,
• Faktury są przesyłane elektronicznie na adres e-mail wskazany w zamówieniu,
• Faktury w wersji papierowej są wystawiane i wysyłane pocztą tradycyjną jedynie na wyraźną prośbę nabywcy (zgłoszoną na piśmie).Więcej o zasadzach wystawiania faktur: KLIKNIJ
Gdzie mogę się dowiedzieć, kiedy muszę zapłacić za wycieczkę?
Harmonogram płatności znajduje się na umowie o udział w imprezie turystycznej.
Jakie są dostępne metody płatności?
NowyAkceptujemy płatności kartami kredytowymi i debetowymi, przelewy bankowe oraz płatności online przez systemy płatności internetowych.
Czy można płacić z konta zagranicznego?
Do płatności z konta zagranicznego możesz użyć następującego kodu IBAN i SWIFT:
IBAN: PL81 1090 2398 0000 0001 5596 1514
KOD SWIFT: WBKPPLPP
Koszty przewalutowania są po stronie płatnika.Co się stanie jeśli powstanie nadpłata po uiszczeniu wskazanych w harmonogramie przedpłat?
W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek nadpłaty będzie ona niezwłocznie zwracana przez Biuro Podróży na konto, z którego nastąpił przelew. Zwroty podlegają regulacjom zawartym w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa Blue Style, punkt 6.4. KLIKNIJ
Prosimy także kontakt z Działem Rozliczeń na adres: rozliczenia@sunfun.plCzy po dokonaniu płatności za wycieczkę przelewem bankowym otrzymam potwierdzenie?
Zweryfikuj swoje wpłaty poprzez aktywny link w umowie o udział w imprezie turystycznej „Sprawdź online dokonane wpłaty”.
Potwierdzenie wpłat można również sprawdzić z Działem Rozliczeń pod adresem e-mail: rozliczenia@sunfun.pl