• Zgodnie z międzynarodowymi przepisami, do pokoi można wprowadzić się w dniu planowanego przyjazdu, zazwyczaj od godziny 14:00, kiedy przysługuje Państwu również opcja all inclusive. Niektóre hotele wręczają gościom opaskę natychmiast po przyjeździe, niezależnie od godziny.

  • W przypadku konieczności skorzystania z pomocy medycznej należy skontaktować się z Centrum Alarmowym. 

    Kontakt jest w języku polskim. Dostępny całodobowo, 7 dni w tygodniu.

    Centrum Alarmowe
    + 48 58 309 11 00
    help@euro-center.com   

    Skontaktuje się z Państwem specjalista, który umówi wizytę u lekarza lub zapewni hospitalizację w zakontraktowanej placówce medycznej.

    Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce - Ubezpieczenia

     

  • Zgodnie z międzynarodowymi przepisami, do pokoi można wprowadzać się w dniu planowanego przyjazdu, zazwyczaj od godziny 14:00. Dla zainteresowanych istnieje możliwość skorzystania z usługi Early check-in, czyli wcześniejszego zakwaterowania. Zgodnie z międzynarodowymi przepisami pokoje zwalniane są zazwyczaj do godz. 12:00. Jeżeli są Państwo zainteresowani skorzystaniem z pokoju w dniu wyjazdu po godzinie 12:00, prosimy o wcześniejsze uzgodnienie terminu z recepcją hotelu. Usługa ta nazywa się Late check-out i jest zazwyczaj odpłatna, którą należy uiścić bezpośrednio w obiekcie noclegowym (o ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej). Usługa dostępna w zależności od obłożenia obiektu noclegowego.

  • W niektórych hotelach bezprzewodowe usługi internetowe mogą być płatne lub ograniczone szybkością przesyłania danych. Informacje na temat dostępu do Internetu podane są w pod każdym opisem hotelu.

  • Klimatyzacja jest zwykle częścią zakwaterowania. Jeśli kupujesz nocleg z klimatyzacją wliczoną w cenę, miej świadomość, że klimatyzacja ta jest zazwyczaj sterowana centralnie i będzie działać przeważnie tylko w sezonie wysokim (lipiec-sierpień) w określonych porach dnia, w zależności od decyzji hotelu.

  • Wszelkie prośba dotyczące zakwaterowania należy zgłaszać pisemie. W miarę możliwości Sun&Fun Holidays postara się spełnić Twoje wymagania. Jednakże spełnienie tych wymagań zależy wyłącznie od decyzji hotelu i nie może być gwarantowane.

  • Wiele hoteli trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowych oferuje bezpłatne ręczniki plażowe w ramach tzw. Karty Ręcznikowej, którą oddają Państwo jako formę depozytu w określonym miejscu (najczęściej na stanowisku przy basenie). Dobrą praktyką jest oddawanie ręcznika wieczorem i odbieranie czystego następnego ranka. Niektóre hotele zapewniają ręczniki za opłatą lub za kaucją zwrotną. Może się zdarzyć, że niektóre hotele w ogóle nie zapewniają ręczników plażowych. Informacje na ten temat znajdują się w opisie konkretnego hotelu.

  • Leżaki i parasole znajdują się zazwyczaj na każdej plaży, niezależnie od tego, czy jest to plaża publiczna, czy prywatna. Informacje na ten temat znajdują się w opisie konkretnego hotelu.

  • Niektóre hotele oferują opcje bezglutenowe lub wegetariańskie. Informacje o takiej możliwości mogą Państwo uzyskać bezpośrednio w naszym oddziale, u swojego agenta lub mailowo pod adresem wakacje@sunfun.pl 

  • Zgodnie z międzynarodowymi przepisami usługi all-inclusive świadczone są przez cały okres pobytu, do momentu wykwaterowania z pokoju. Niektóre hotele pozostawiają gościom opaskę aż do wyjazdu.

Czy nie znalazłeś tego, czego szukałeś?

  • Zapraszamy na nasz facebook, gdzie znajdziesz wiele odpowiedzi na swoje pytania.
  • Wypróbuj wyszukiwanie w nagłówku strony
  • Zadzwoń do nas na infolinię +48 22 257 0 800

Na wiele pytań odpowiemy także w naszym oddziale

Posiadamy około 250 oddziałów na terenie całej Republiki Czeskiej. Znajdź najbliższy przyjdź i odwiedź nas. Chętnie Ci pomożemy.